Nuo liepos 1 d. Apple paleido savo naują reklamos platformą iAd. Kol kas reklama rodoma tik Šiaurės Amerikoje, bet žadama per artimiausius keletą savaičių ar mėnesių išplėsti rodomų skelbimų geografiją.
Atsirado papildomų reikalavimų ir programų kūrėjams. Į App Store nebus priimtos programos nepritaikytos rodyti iAds reklamines antraštes. Lyg ir žadama mokėti premijas už reklamos paspaudimus jų programose, o tai leistų kūrėjams pateikti programas nemokamai.
Neseniai paskelbta, kad pirmosios įmonės pasiryžusios sumokėti iAds nuo 1 iki 10 mln. dolerių už išskirtines teises savo kategorijoje.
liepos 4th, 201007:17
Tik pavydėti galima, kaip Apple kryptingai užima visas nišas kur galima pinigų pasidaryti. Microsoftas jau aplenktas, dabar po truputi pradės reklamų lyderį Google AdSense iš reklamos srities stumti.